Wielkość liter:

Kontrast:

O Nas

Polityka jakości

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SANA świadczy usługi medyczne w zakresie:

  • Podstawowej Opieki Zdrowotnej
  • Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
  • Rehabilitacji Leczniczej

Założony cel strategiczny - utrzymanie i ugruntowanie pozycji regionalnego lidera w zakresie rehabilitacji leczniczej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej i podstawowej opieki zdrowotnej - realizujemy poprzez:

  • Zapewnienie profesjonalnej, życzliwej i sprawnej obsługi Pacjentów w zakresie świadczonych usług, poprzez zatrudnianie pracowników o wysokich kwalifikacjach zawodowych oraz ich motywowanie i systematyczne szkolenie na rzecz utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi Pacjentów;
  • Doskonalenie systemu organizacji udzielania świadczeń;
  • Rozszerzanie zakresu oferowanych usług, stosownie do potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów;
  • Standaryzację działań poprzez wprowadzanie powtarzalnych i sprawdzonych procedur odpowiednich dla potrzeb zdrowotnych Pacjentów przy uwzględnieniu najnowszej wiedzy medycznej;
  • Rozwój i modernizację infrastruktury technicznej oraz bazy socjalnej.

Dla zapewnienia wiarygodności naszych dążeń do prowadzenia działalności usługowej spełniającej wymagania i oczekiwania Pacjentów oraz wymagania obowiązujących przepisów prawnych, zobowiązani jesteśmy do przestrzegania Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy EN ISO 9001:2015.

Warszawa, dnia 01.06.2022 r.

Prezes Zarządu – mgr Krystyna Górecka

Przychodnia Mokotów NZOZ SANA

Poznaj naszą przychodnię lekarską na Mokotowie.
Umów wizytę

Nasza strona korzysta z plików cookies. Szczegóły w dokumencie Polityka prywatności (RODO)