Wielkość liter:

Kontrast:

Dla Pacjenta

Informacje o trybie składania skarg i wniosków

Pacjent, którego prawo do ochrony zdrowia nie jest realizowane w sposób dla niego zadowalający, może złożyć skargę w:

I. Jednostce udzielającej świadczeń:

  • pisemnie  (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00),
  • w Sekretariacie Dyrektora Przychodni (suterena, pokój nr 6),
  • ustnie (wtorek godz. 14.00-15.00),
  • do Dyrektora Przychodni (suterena – gabinet Dyrektora Przychodni).

II. Jednostkach zewnętrznych:

  • Dział Skarg i Wniosków Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
    - ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa,
    - przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
    - tel. 22 279 75 78,
    - e-mail: skargi@nfz-warszawa.pl.
  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta,
    - Warszawa, ul. Młynarska 46,
    - TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA:
    -- tel.: 800 190 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych),
    -- szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta.
  • Wojewódzka Komisja ds. Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Warszawie Mazowiecki Urząd Wojewódzki,
    - pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa,
    - tel.: 22 695 67 08, 22 695 69 00, 22 695 62 41, 
    - fax. 22 695 69 01,
    - e-mail: zdarzeniamedyczne@mazowieckie.pl.
  • Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej przy Okręgowej Izbie Lekarskiej w Warszawie,
    - ul. Puławska 18 (wejście od ul. Rejtana), 02-094 Warszawa,
    - przyjęcia interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00,
    - tel. 22 542-83-24,
    - fax: 22 542-83-23,
    - email: oroz@oilwaw.org.pl.
  • Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej Pielęgniarek i Położnych w Warszawskiej Izbie Pielęgniarek i Położnych,
    - ul. Nowy Świat 63, 00-042 Warszawa,
    - tel.: 22 826 84 77, 22 826 84 42.
Przychodnia Mokotów NZOZ SANA

Poznaj naszą przychodnię lekarską na Mokotowie.
Umów wizytę

Nasza strona korzysta z plików cookies. Szczegóły w dokumencie Polityka prywatności (RODO)